Mūsų gimtadienio garbei: nuo -20% iki -50% pavasario ir vasaros kolekcijai>>>

Pirkimo taisyklės | Nuotolinė sutartis

9. PREKIŲ GRĄŽINIMS IR KEITIMAS

9.1. Pirkėjas turi teisę pakeisti prekę:

9.1.1. Pakeisti prekę į bet kurią kitą galima 1 mėnesio laikotarpiu!
9.1.2.  Jeigu Pirkėjas nori pakeisti prekę, prekės išvaizda turi būti išlaikyta tokia, kokia buvo: pirminė, originali – be naudojimo žymių (avalynė turi būti originalioje dėžutėje, o drabužiai – su etiketėmis).
9.1.3. Pirkėjas prie siuntos turi pridėti užpildytą prekės keitimo formą, kuri buvo pridėta kartu su siuntiniu, arba kurią galima atsisiųsti ČIA. Jeigu formos rasti, atsisiųsti ar atsispausdinti nepavyksta, Pirkėjas gali laisvai raštu aprašyti keitimo priežastį ir nurodyti modelį, kurį nori gauti mainais. 
9.1.4. Pirkėjas gali iš karto įforminti naują užsakymą Le24.lt, komentaruose nurodydamas ankstesnio užsakymo numerį. Užsakyta prekė iš karto bus rezervuota Pirkėjui ir išsiųsta užsakyme nurodytu adresu, kai tik Le24.lt gaus keičiamą prekę.
9.1.5. Prekių gražinimas atgal į Le24.lt iš Lietuvos Omniva Kurjeriu yra nemokamas iki 14 dienų nuo Užsakymo gavimo dienos.
Siunčiant iš už Lietuvos ribų arba po daugiau nei 14 dienų, arba pasirinkus kitus paslaugų teikėjus, siuntimo išlaidas dengia Pirkėjas.
9.1.6. Keitimo atveju Le24.lt padengia prekių pristatymo Pirkėjui išlaidas. Ši sąlyga taikoma tik užsakymams Lietuvos teritorijosese. Siunčiant į kitas šalis, siuntimo išlaidas dengia Pirkėjas.
9.1.7. Jei Pirkėjas pageidauja keisti prekę daugiau nei vieną kartą, Pirkėjas yra atsakingas už kiekvieno vėlesnio grąžinimo ir pristatymo išlaidų padengimą.

9.2. Pirkėjas turi teisę grąžinti prekę:

9.2.1. Pirkėjas gali grąžinti Le24.lt bet kurią prekę per 14 dienų nuo įsigijimo.
9.2.2. Pinigai grąžinami į Pirkėjo sąskaitą per 5 darbo dienas nuo to momento, kai Le24.lt gaus grąžintą prekę. Atkreipiame dėmesį, kad siuntimo išlaidos negrąžinamos.
9.2.3. Prekės išvaizda turi būti išlaikyta tokia, kokia buvo: pirminė, originali – be naudojimo žymių (avalynė turi būti originalioje dėžutėje, o drabužiai – su etiketėmis).
9.2.4. Pirkėjas prie siuntos turi pridėti užpildytą prekės grąžinimo formą, kuri buvo pridėta kartu su siuntiniu, arba kurią galima atsisiųsti ČIA. Jeigu formos rasti, atsispausdinti ar atsisiųsti nepavyksta, Pirkėjas gali laisvai raštu aprašyti grąžinimo priežastį.
9.2.5. Jeigu Pirkėjas apmokėjo užsakymą Kurjeriui ar Omniva paštomate atsiimdamas siuntinį, pinigai už grąžintą prekę bus pervesti į grąžinimo formoje nurodytą banko sąskaitą. Siunčiant prekę atgal į Le24.lt būtinai pridėkite grąžinimo formą.
9.2.6. Klientams Lietuvoje prekių grąžinimas naudojantis Omniva paslaugomis yra nemokamas iki 14 dienų nuo prekių gavimo dienos. Jei grąžinimas sunčiamas iš už Lietuvos  ribų arba po 14 dienų, arba pasitelkiami kiti siuntimo paslaugų tiekėjai, išlaidas padengia Pirkėjas.

9.3. Grąžintą prekę Pirkėjas LE24.lt siunčia naudodamasis Omniva arba Pašto paslaugomis:

9.3.1. jeigu siunčiama naudojantis „Omniva“ paslaugomis:

  • SIA Liberi
  • Rygos prekybos centro „Minskas“ paštomatas (Nīcgales g. 2, Ryga);
  • Telefono numeris: +37129406727

9.3.2. Jei siunčiate Latvijos paštu / EMS / kurjeriu:

  • SIA Liberi, Braslas iela 29A, Rīga, LV-1084

9.4. Gamybos defekto nustatymas pristatymo metu:

9.4.1. Jeigu defektas neturi įtakos prekės funkcionalumui ir Pirkėjas nori prekę pasilikti:

9.4.1.1. Pirkėjas gali kreiptis elektroniniu paštu [email protected] nurodydamas užsakymo numerį ir detalizuodamas defektą. Pridėkite aiškią gaminio defektą išryškinančią nuotrauką ar vaizdo įrašą.
9.4.1.2. LE24.lt atsakys per 3 (tris) darbo dienas. Jei defektas bus patvirtintas, LE24.lt pasiūlys kompensavimo variantus ir bendradarbiaus su Pirkėju dėl tolimesnių veiksmų.

9.4.2. Jeigu Pirkėjas pageidauja grąžinti nekokybišką prekę:

9.4.2.1. Pirkėjas vadovaujasi šios Sutarties 9.2.2–9.2.6 ir 9.3 punktuose nurodytu grąžinimo procesu.
9.4.2.2. Prekės grąžinimo formoje Pirkėjas turi nurodyti prekės grąžinimo priežastį „Defektas“.
9.4.2.3. Patvirtinus defektą LE24.lt gražins Pirkėjo pinigus už nekokybišką prekę bei siuntimą.

9.5. Nustačius defektą gaminio naudojimo metu, Pirkėjas turėtų:

9.5.1. Kreiptis elektroniniu paštu [email protected] ir nurodyti užsakymo numerį bei aprašyti defektą.
9.5.2. Pridėti prekės pirkimo dokumentą ir nuotrauką ar vaizdo medžiagą, kurioje aiškiai matoma prekė ir defektas.
9.5.3. LE24.lt atsakys per 3 (tris) darbo dienas. Jei defektas bus patvirtintas, LE24.lt pasiūlys kompensavimo variantus ir bendradarbiaus su Pirkėju dėl tolimesnių veiksmų.
9.5.4. Pasiekus sutarimą, Pirkėjas grąžina prekę šios Sutarties 9.3 punkte aprašytu būdu.
9.5.5. Apskaičiuojant kompensacijos dydį, LE24.lt gali išskaičiuoti dalį pradinės pirkinio kainos, atsižvelgiant į prekės naudojimo laiką ir būklę.
9.5.6. LE24.lt imasi sutartų priemonių, kad pašalintų defektą per 5 (penkias) darbo dienas nuo grąžinamos prekės gavimo.
9.5.7. Už abipusiai patvirtintus defektus LE24.lt kompensuoja Pirkėjui ir grąžinimo išlaidas.
9.5.8. Aksesuarų (užsegimų, sagtelių, spynų, dekoratyvinių elementų, Velcro juostelių) pažeidimai, atsiradę dėl reguliaraus batų ar drabužių naudojimo, nelaikomi gamybos broku. LE24.lt nekompensuoja su tokia žala susijusių išlaidų.

9.6. Keitimas arba grąžinimas vartotojų teisių pagrindu

9.6.1. Remiantis 1999 m. kovo 18 d. Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 27 straipsniu, vartotojas turi teisę pareikšti pretenzijas dėl to, kad prekė neatitinka sutarties sąlygų, 2 metų laikotarpiu nuo prekės įsigijimo dienos.
9.6.2. Pretenzijos dėl prekės pateikimo laikotarpis – 2 metai, per kuriuos, paaiškėjus, kad batai arba drabužiai yra su kokiu nors trūkumu dėl gamintojo kaltės, Le24.lt ieškos galimybės jį pašalinti.

Įkeliama...