
Krepšelis tuščias
9.1. Pirkėjas turi teisę pakeisti prekę:
9.1.1. Pakeisti prekę į bet kurią kitą galima 1 mėnesio laikotarpiu!
9.1.2. Jeigu Pirkėjas nori pakeisti prekę, prekės išvaizda turi būti išlaikyta tokia, kokia buvo: pirminė, originali – be naudojimo žymių (avalynė turi būti originalioje dėžutėje, o drabužiai – su etiketėmis).
9.1.3. Pirkėjas turi pridėti prekės įsigijimą patvirtinantį dokumentą – čekį arba važtaraštį.
9.1.4. Pirkėjas turi užpildyti formą, kurią rasite ČIA. Jeigu nėra galimybės išspausdinti arba atsisiųsti el. paštu šios formos, Pirkėjas gali laisva forma aprašyti prekės keitimo priežastis, taip pat modelį, į kurį ją norėtų keisti.
9.1.5. Pirkėjas gali iš karto įforminti naują užsakymą Le24.lt, komentaruose nurodydamas ankstesnio užsakymo numerį. Užsakyta prekė iš karto bus rezervuota Pirkėjui ir išsiųsta užsakyme nurodytu adresu, kai tik Le24.lt gaus keičiamą prekę.
9.1.6. Už naujos prekės pristatymą Pirkėjui sumoka Le24.lt
9.2. Pirkėjas turi teisę grąžinti prekę:
9.2.1. Pirkėjas gali grąžinti Le24.lt bet kurią prekę per 14 dienų nuo įsigijimo.
9.2.2. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 5 darbo dienas nuo tada, kai Le24.lt gauna grąžinamą prekę.
9.2.3. Prekės išvaizda turi būti išlaikyta tokia, kokia buvo: pirminė, originali – be naudojimo žymių (avalynė turi būti originalioje dėžutėje, o drabužiai – su etiketėmis).
9.2.4. Pirkėjas turi pridėti pirkimą patvirtinantį dokumentą – čekį arba važtaraštį.
9.2.5. Pirkėjas turi užpildyti formą, kurią rasite ČIA. Jeigu Pirkėjas negali atrasti šios formos, tuomet gali laisva forma aprašyti grąžinimo priežastis ir nurodyti savo sąskaitos, į kurią pageidauja, kad būtų pervesti pinigai už grąžinamą prekę, numerį.
9.2.6. Prekių grąžinimas Omniva siuntų terminalais NEMOKAMAS. Pristatymo išlaidos neatlyginamos.
9.3. Prekės naudojimo metu pastebėjęs, kad yra gamybos arba kitoks brokas, Pirkėjas turi:
9.3.1. Rašykite el. pašto adresu: [email protected], taip pat pridėkite brokuotos prekės nuotraukas.
9.3.2. Esant akivaizdžiam brokui, brokuotos prekės grąžinti nebūtina.
9.3.3. Prie elektroninio pranešimo ir siuntos pridedami prekės įsigijimo dokumentai – čekis arba važtaraštis.
9.3.4. Kad atgautų pinigus už brokuotą prekę, Pirkėjas turi užpildyti formą, kurią galima rasti ČIA. Jeigu formos negali rasti, Pirkėjas gali laisva forma aprašyti broką, prašydamas grąžinti pinigus už brokuotą prekę.
9.3.5. Užpildytą anketą prašome siųsti el. pašto adresu: [email protected]
9.3.6. Tuo atveju, jeigu prekę tektų grąžinti į parduotuvę Le24.lt ir būtų patvirtinta, kad yra brokas, kompensuosime prekės siuntimo išlaidas.
9.4. Keitimas arba grąžinimas vartotojų teisių pagrindu
9.4.1. Remiantis 1999 m. kovo 18 d. Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 27 straipsniu, vartotojas turi teisę pareikšti pretenzijas dėl to, kad prekė neatitinka sutarties sąlygų, 2 metų laikotarpiu nuo prekės įsigijimo dienos.
9.4.2. Pretenzijos dėl prekės pateikimo laikotarpis – 2 metai, per kuriuos, paaiškėjus, kad batai arba drabužiai yra su kokiu nors trūkumu dėl gamintojo kaltės, Le24.lt ieškos galimybės jį pašalinti.