Iki -50% batams ir drabužiams visiems sezonams

Prekių keitimas

Norime, kad pirkinys Jums teiktų džiaugsmą, todėl įsitikinus, kad, pavyzdžiui, netinka dydis arba, atidžiau apžiūrėjus prekę ir supratus, kad ji ne visai tokia, kokios norėjote, galima ją pakeisti.

Prekės išvaizda turi būti išlaikyta tokia, kokia buvo: pirminė, originali – be naudojimo žymių (originalioje pakuotėje ir su etiketėmis).

Galite pakeisti prekę į bet kurią kitą per 1 mėnesį nuo įsigijimo. 

Suprantame, kad kai kuriems klientams patinka apsipirkti tiesiogiai parduotuvėje, kad galėtų pamatyti ir pačiupinėti prekes. Tačiau Lietuvoje turime tik internetinę parduotuvę, mūsų fizinė parduotuvė yra tik Latvijoje. Bet nesijaudinkite, mūsų internetinėje parduotuvėje yra platus prekių asortimentas ir mes stengiamės užtikrinti, kad kiekvienas klientas rastų viską, ko jam reikia. Jeigu turite abejonių dėl prekės dydžio ar modelio pasirinkimo ar kokio kito klausimo, drąsiai kreipkitės į mus tel.nr. +370 610 95802 arba elektroniniu paštu [email protected].

  • Užpildykite formą dėl prekės grąžinimo/keitimo, kurią gavote kartu su preke.
  • Prekių keitimo formą rasite ČIA (galite ją išsispausdinti, taip pat užpildyti elektroniniu būdu ir išsiųsti adresu: [email protected]).
  • Jeigu neturite galimybės užpildyti šios formos, prašome laisva forma nurodyti prekės keitimo priežastį ir gaminio modelį, į kurį norėtumėte keisti grąžinamą prekę..
  • Primename, kad prekės išvaizda turi būti išlaikyta tokia, kokia buvo: pirminė, originali – be naudojimo žymių (originalioje pakuotėje ir su etiketėmis).
  • Prekę kartu su užpildyta forma atsiųskite mums.
  • Siuntą papildomai supakuokite taip, kad siuntimo metu nebūtų pažeista prekė ir originali pakuotė.
  • Prašome iš karto pateikti naują užsakymą mūsų parduotuvėje, komentaruose parašant, kad norite keisti prekę ir nurodant pirminio užsakymo numerį. Užsakytą prekę iš karto rezervuosime ir išsiųsime nurodytu adresu per 1-2 darbo dienas nuo grąžinamos prekės.
  • Jeigu užsakyta prekė buvo pristatyta į „Omniva“ paštomatą, galite ją atsiųsti mums, pasinaudoję specialiu grąžinimo kodu (nurodytu žinutėje, kurią „Omniva“ siuntė, pranešdama, kad siunta pristatyta). 
  • Jeigu pirkinys buvo pristatytas į „Smart Post“ paštomatą arba kurjerio, grąžinti jį taip pat galite galite naudodamiesi „Omniva“ paštomatu – tam skirtas „Omniva“ lipdukas, kuris buvo pridėtas prie siuntos):
    • prie prekės, kurią norite keisti, pridėkite užpildytą keitimo/grąžinimo formą;
    • ant gerai supakuotos siuntos su preke kruopščiai priklijuokite „Omniva“ lipduką
    • Naudokitės Jums tinkamoje vietoje esančiu „Omniva“ paštomatą, pasirinkite funkciją „Grąžinti siuntą“
    • Nuskenuokite brūkšninį kodą (taip pat galima rankiniu būdu įvesti siuntos numerį)
    • Įdėkite siuntą į spintelę, kuri atsidarys, uždarykite spintelės dureles ir patvirtinkite, kad norite išsiųsti, paspausdami mygtuką „Patvirtinti“
  • Siuntos gavėjas, jeigu siunčiama naudojantis „Omniva“ paslaugomis:
    • SIA Liberi
    • Rygos prekybos centro „Minskas“ paštomatas (Nīcgales g. 2, Ryga);
    • Telefono numeris: +37129406727
  • Jei siunčiate Latvijos paštu / EMS / kurjeriu:
    • SIA Liberi, Braslas iela 29A, Rīga, LV-1084
  • Keičiant prekę, kitos prekės pristatymo išlaidų nebeatlyginame (nemokamo prekės pristatymo paslauga jau buvo suteikta, o keitimui nemokamo pristatymo galimybė netaikoma).
  • Klientui taikoma nuolaida: galioja ir keitimo atveju.
  • Akcijos, kuri jau pasibaigė, nuolaida: tokia pat nuolaida bus taikoma ir keitimo atveju, jeigu akcijos nuolaida buvo taikoma ir prekei, į kurią norite keisti.
  • Išpardavimo nuolaidos, kurios taikomos tik konkrečiai prekei / prekių grupei, kitoms prekėms / prekių grupėms netaikomos.

Keičiant į prekę, kuri kainuoja daugiau nei ta, kuri buvo įsigyta:

  • Atsiųsime sąskaitą skirtumo sumai, kurią sumokėsite interneto banke.

 Keičiant ankstesnę prekę į tokią prekę, kuri kainuoja mažiau nei ta, kuri buvo įsigyta, grąžinsime kainų skirtumą tokiu pat būdu, kokiu sumokėjote už pirmąjį pirkinį:

  • Jeigu pirkote ir mokėjimą atlikote le24.lt svetainėje, skirtumą grąžinsime į tą pačią banko sąskaitą, „PayPal“ ar kitą kortelę, kuria naudojantis sumokėjote už pirkinį. Skirtumą grąžinsime per 5 dienas nuo tada, kai gausime prekę, kurią norite pakeisti.
  • Jeigu už pirkinį sumokėjote atsiimant prekę „Omniva“ paštomate arba pristačius kurjeriui, grąžinimo formoje prašysime nurodyti banko sąskaitą, į kurią reikės pervesti pinigus.
Įkeliama...