Rudens avalynei iki -40% Iki -50 % rudens drabužiams

Prekių grąžinimas

Norime, kad pirkinys Jums teiktų džiaugsmą, todėl įsitikinus, kad, pavyzdžiui, netinka dydis arba, atidžiau apžiūrėjus prekę ir supratus, kad ji ne visai tokia, kokios norėjote, galima ją grąžinti arba pakeisti.

Prekės išvaizda turi būti išlaikyta tokia, kokia buvo: pirminė, originali – be naudojimo žymių (originalioje pakuotėje ir su etiketėmis).

Pirkinį galite grąžinti per 14 dienų nuo pirkimo (nuo pirkinio pristatymo datos).

  • Užpildykite formą dėl prekės grąžinimo, kurią gavote kartu su savo pirkiniu.
  • Grąžinimo formą galite rasti ČIA  (galite ją išsispausdinti, taip pat užpildyti elektroniniu būdu ir išsiųsti adresu: [email protected]).
  • Primename, kad prekės išvaizda turi būti išlaikyta tokia, kokia buvo: pirminė, originali – be naudojimo žymių (originalioje pakuotėje ir su etiketėmis).
  • Prekę kartu su užpildyta forma siųskite mums.
  • Siuntą papildomai supakuokite taip, kad siuntimo metu nebūtų pažeista prekė ir originali pakuotė.

Suprantame, kad kai kuriems klientams patinka apsipirkti tiesiogiai parduotuvėje, tačiau Lietuvoje turime tik internetinę parduotuvę, mūsų fizinė parduotuvė yra tik Latvijoje.

  • Jeigu užsakyta prekė buvo pristatyta į Omniva arba LP express paštomatą, galite ją atsiųsti mums, pasinaudoję specialiu grąžinimo kodu (nurodytu žinutėje su durelių atidarymo kodu). 
  • Jeigu pirkinys buvo pristatytas į „Smart Post“ paštomatą arba kurjerio, grąžinti jį taip pat galite naudodamiesi lipduku, kuris buvo pridėtas prie siuntos. Norėdami gauti kodą, užregistruokite savo siuntą čia. Sužinokite daugiau apie grąžinimą itella čia.
     
  • Siuntos gavėjas, jeigu siunčiama naudojantis „Omniva“ paslaugomis:
    • SIA Liberi
    • Rygos prekybos centro „Minskas“ paštomatas (Nīcgales g. 2, Ryga);
    • Telefono numeris: +37129406727
  • Jeigu norite išsiųsti prekę kitu būdu, turėsite apmokėti siuntimo išlaidas pagal Jūsų pasirinkto paslaugų tiekėjo įkainius. Jei siunčiate paštu ar kitu jūsų pasirinktu kurjeriu, mūsų sandėlio adresas:
    • SIA Liberi, Braslas iela 29A, Rīga, LV-1084
  • Jeigu užsakyta prekė buvo pristatyta į Omniva ar Lp express paštomatą, galite ją grąžinti mums nemokamai, pasinaudoję specialiu grąžinimo kodu tame pačiame paštomate, kuriuo gavote prekes. Grąžinimo kodas nurodytas žinutėje kartu su atidarymo kodu. Omnivos grąžinimo kodas veikia tik Omnivos paštomatuose, o LP express kodas - tik LP express paštomatuose.
  • Jeigu pirkinys buvo pristatytas į „Smart Post“ paštomatą arba kurjerio, norimą grąžinti prekę taip pat galite išsiųsti nemokamai, naudodamiesi Smartpost paštomatu. Tam skirtas Smartpost lipdukas, kuris kartu su keitimo / grąžinimo formą buvo pridėtas prie Jums siunčiamos siuntos. Taip pat kodą galite gauti, užregistravę savo siuntą čia.
  • Jeigu norite išsiųsti prekę kitu būdu, turėsite apmokėti siuntimo išlaidas, pagal Jūsų pasirinkto paslaugų teikėjo įkainius.
  • Mes nekompensuojame pristatymo išlaidų ir papildomo 1.10-1.40 euro komisinio mokesčio (kuris yra taikoma apmokant užsakymą paštomate ar kurjeriui atsiimant siuntinį) (šios paslaugos jau yra suteiktos, keitimo galimybė joms nebegalioja).
  • Keičiant prekę, kitos prekės pristatymo išlaidų nebeatlyginame (nemokamo prekės pristatymo paslauga jau buvo suteikta, o keitimui nemokamo pristatymo galimybė netaikoma).

Pinigus už pirkinį grąžinsime tokiu pat būdu, kokiu už jį sumokėjote:

  • Jeigu mokėjote internetinėje svetainėje LE24.lt, pinigus už grąžintą prekę pervesime į tą pačią banko sąskaitą, „PayPal“ ar kitą kortelę, kuria naudojantis sumokėjote už pirkinį.
  • Jeigu už pirkinį sumokėjote atsiimant prekę paštomate arba pristačius kurjeriui, grąžinimo formoje prašysime nurodyti banko sąskaitą, į kurią reikės pervesti pinigus už grąžintą prekę. 
  • Pinigus pervedame per 5 darbo dienų laikotarpį nuo tada, kai gauname grąžintą prekę.
  • Jeigu pastebėjote gamybos broką, rašykite el. paštu: [email protected]
  • Kiekvienu atveju atsižvelgiame į individualų prašymą ir ieškome geriausio sprendimo.
  • Esant akivaizdžiam brokui, nekokybiškos prekės grąžinti nereikės – apie tai Jus informuosime.
  • Tuo atveju, jeigu prekę tektų grąžinti į parduotuvę Le24.lt ir būtų patvirtinta, kad ji brokuota, kompensuosime prekės siuntimo išlaidas.

Keitimas arba grąžinimas vartotojų teisių pagrindu

Remiantis 1999 m. kovo 18 d. Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 27 straipsniu, vartotojas turi teisę pareikšti pretenzijas dėl to, kad prekė neatitinka sutarties sąlygų, 2 metų laikotarpiu nuo prekės įsigijimo dienos.

Pretenzijos dėl prekės pateikimo laikotarpis – 2 metai: jeigu per šį laikotarpį pirkėjas nustatys, kad avalynė yra su trūkumu, už kurį atsakingas gamintojas, ieškosime galimybės jį pašalinti.

Įkeliama...