Iki -50% batams ir drabužiams visiems sezonams

Prekių grąžinimas

Norime, kad pirkinys Jums teiktų džiaugsmą, todėl įsitikinus, kad, pavyzdžiui, netinka dydis arba, atidžiau apžiūrėjus prekę ir supratus, kad ji ne visai tokia, kokios norėjote, galima ją grąžinti arba pakeisti.

Prekės išvaizda turi būti išlaikyta tokia, kokia buvo: pirminė, originali – be naudojimo žymių (originalioje pakuotėje ir su etiketėmis).

Pirkinį galite grąžinti per 14 dienų nuo pirkimo (nuo pirkinio pristatymo datos).

  • Užpildykite formą dėl prekės grąžinimo, kurią gavote kartu su savo pirkiniu.
  • Grąžinimo formą galite rasti ČIA  (galite ją išsispausdinti, taip pat užpildyti elektroniniu būdu ir išsiųsti adresu: [email protected]).
  • Primename, kad prekės išvaizda turi būti išlaikyta tokia, kokia buvo: pirminė, originali – be naudojimo žymių (originalioje pakuotėje ir su etiketėmis).
  • Prekę kartu su užpildyta forma siųskite mums.
  • Siuntą papildomai supakuokite taip, kad siuntimo metu nebūtų pažeista prekė ir originali pakuotė.

Suprantame, kad kai kuriems klientams patinka apsipirkti tiesiogiai parduotuvėje, tačiau Lietuvoje turime tik internetinę parduotuvę, mūsų fizinė parduotuvė yra tik Latvijoje.

  • Jeigu užsakyta prekė buvo pristatyta į „Omniva“ paštomatą, galite ją atsiųsti mums, pasinaudoję specialiu grąžinimo kodu (nurodytu žinutėje, kurią „Omniva“ siuntė, pranešdama, kad siunta pristatyta). 
  • Jeigu pirkinys buvo pristatytas į „Smart Post“ paštomatą arba kurjerio, grąžinti jį taip pat galite naudodamiesi „Omniva“ paštomatu – tam skirtas „Omniva“ lipdukas, kuris buvo pridėtas prie siuntos):
    • prie prekės, kurią norite keisti, pridėkite užpildytą keitimo/grąžinimo formą;
    • ant gerai supakuotos siuntos su preke kruopščiai priklijuokite „Omniva“ lipduką
    • Naudokitės Jums tinkamoje vietoje esančiu „Omniva“ paštomatu, pasirinkite funkciją „Grąžinti siuntą“
    • Nuskenuokite brūkšninį kodą (taip pat galima rankiniu būdu įvesti siuntos numerį)
    • Įdėkite siuntą į spintelę, kuri atsidarys, uždarykite spintelės dureles ir patvirtinkite, kad norite išsiųsti, paspausdami mygtuką „Patvirtinti“
  • Siuntos gavėjas, jeigu siunčiama naudojantis „Omniva“ paslaugomis:
    • SIA Liberi
    • Rygos prekybos centro „Minskas“ paštomatas (Nīcgales g. 2, Ryga);
    • Telefono numeris: +37129406727
  • Jei siunčiate Latvijos paštu / EMS / kurjeriu:
    • SIA Liberi, Braslas iela 29A, Rīga, LV-1084
  • Jeigu užsakyta prekė buvo pristatyta į „Omniva“ paštomatą, galite ją grąžinti mums nemokamai, pasinaudoję specialiu grąžinimo kodu (nurodytu žinutėje, kurią „Omniva“ siuntė, pranešdama, kad siunta pristatyta)
  • Jeigu pirkinys buvo pristatytas į „Smart Post“ paštomatą arba kurjerio, norimą grąžinti prekę taip pat galite išsiųsti nemokamai, naudodamiesi „Omniva“ paštomatu. Tam skirtas „Omniva“ lipdukas, kuris kartu su keitimo / grąžinimo formą buvo pridėtas prie Jums siunčiamos siuntos.
  • Jeigu norite išsiųsti prekę kitu būdu, turėsite apmokėti siuntimo išlaidas, pagal Jūsų pasirinkto paslaugų teikėjo įkainius.
  • Mes nekompensuojame pristatymo išlaidų ir papildomo 0,99 euro komisinio mokesčio (kuris yra taikoma mokant už užsakymą Omniva paštomate ar kurjeriui) (šios paslaugos jau yra suteiktos, keitimo galimybė joms nebegalioja).
  • Keičiant prekę, kitos prekės pristatymo išlaidų nebeatlyginame (nemokamo prekės pristatymo paslauga jau buvo suteikta, o keitimui nemokamo pristatymo galimybė netaikoma).

Pinigus už pirkinį grąžinsime tokiu pat būdu, kokiu už jį sumokėjote:

  • Jeigu mokėjote internetinėje svetainėje le24.lt, pinigus už grąžintą prekę pervesime į tą pačią banko sąskaitą, „PayPal“ ar kitą kortelę, kuria naudojantis sumokėjote už pirkinį.
  • Jeigu už pirkinį sumokėjote atsiimant prekę „Omniva“ paštomate arba pristačius kurjeriui, grąžinimo formoje prašysime nurodyti banko sąskaitą, į kurią reikės pervesti pinigus už grąžintą prekę. 
  • Pinigus pervedame per 5 darbo dienų laikotarpį nuo tada, kai gavome grąžintą prekę.
  • Jeigu pastebėjote gamybos broką, rašykite el. paštu: [email protected]
  • Kiekvienu atveju atsižvelgiame į individualų prašymą ir ieškome geriausio sprendimo.
  • Esant akivaizdžiam brokui, nekokybiškos prekės grąžinti nereikės – apie tai Jus informuosime.
  • Tuo atveju, jeigu prekę tektų grąžinti į parduotuvę Le24.lt ir būtų patvirtinta, kad ji brokuota, kompensuosime prekės siuntimo išlaidas.

Keitimas arba grąžinimas vartotojų teisių pagrindu

Remiantis 1999 m. kovo 18 d. Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 27 straipsniu, vartotojas turi teisę pareikšti pretenzijas dėl to, kad prekė neatitinka sutarties sąlygų, 2 metų laikotarpiu nuo prekės įsigijimo dienos.

Pretenzijos dėl prekės pateikimo laikotarpis – 2 metai: jeigu per šį laikotarpį pirkėjas nustatys, kad avalynė yra su trūkumu, už kurį atsakingas gamintojas, ieškosime galimybės jį pašalinti.

Įkeliama...