Mūsų gimtadienio garbei: nuo -20% iki -50% pavasario ir vasaros kolekcijai>>>

Pirkimo taisyklės | Nuotolinė sutartis

8.PRISTATYMO SĄLYGOS

8.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, privalo nurodyti tikslų pristatymo adresą.

8.2. Pirkėjas privalo prekes atsiimti pats. Jeigu Pirkėjas pats prekių paimti negali, tačiau prekės buvo pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl prekių atidavimo ne tam asmeniui.

8.3. Paprastai Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu ir per skyriuje „Prekių pristatymas“ nurodytą laikotarpį.

8.4. Galiojanti pristatymo kaina yra nurodyta skyriuje „Prekių pristatymas“.

8.5. Pirkėjui pasirinkus mokėjimą kurjeriui arba pasiimant prekę paštomate, turi būti sumokėtas papildomas 1.10 EUR-1.40 EUR komisinis mokestis.

8.6. Kainos gali keistis, tai priklauso nuo partnerių pasiūlymų.

8.7. Pardavėjas neatsako už prekių nepristatymą iki nustatyto termino, jeigu prekės Pirkėjui nebuvo pristatytos arba nebuvo pristatytos laiku dėl trečiųjų asmenų kaltės arba nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

8.8. Atsiimant prekę „Omniva“ arba „Smart Post“ paštomate, Klientas gauna trumpąją žinutę, kad prekę jau galima pasiimti iš konkretaus paštomato.

8.9. Prekės gavimą patvirtins prekės priėmimo aktas arba el. pranešimas, patvirtinantis, kad siunta gauta ir pasiimta iš paštomato.

8.10.Atsiimdamas prekę iš kurjerio, klientas pasirašo siuntos pristatymo patvirtinimą, kuriame nurodoma, kad klientas siuntą gavo.

8.11. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė yra pažeista (suglamžyta, šlapia arba kaip nors kitaip pažeista), Pirkėjas privalo tai nurodyti sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje arba kitame siuntos pristatymą ir priėmimą patvirtinančiame dokumente, taip pat dalyvaujant Pardavėjui arba jo atstovui surašyti laisvos formos aktą dėl siuntos pažeidimo. Pirkėjui viso to nepadarius, Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekės netinkamumą, – jeigu tik netinkamumo priežastis nėra gamybos brokas arba netinkama komplektacija, ir jeigu prekės neatitikimą buvo galima nustatyti, apžiūrėjus prekę iš išorės.

8.12. Pirkėjui siuntą pasiėmus „Omniva“ arba „Smart Post“ paštomate ir pastebėjus prekės neatitikimą, privaloma nedelsiant apie tai informuoti „Le24“.

8.13. Užsakymas perduodamas vykdyti tada, kai pinigų suma, sumokėta už prekę, įskaitoma pardavėjo sąskaitoje.

8.14.  Le24.lt užsakytų prekių važtaraštis, jas pristatant kurjeriui arba į paštomatą, Pirkėjui išsiunčiamas elektroniniu būdu Pirkėjo užsakyme nurodytu elektroninio pašto adresu.

Įkeliama...