Prekių keitimas arba grąžinimas

Pirkdami Le24.lt, galite būti tikri – jeigu pasirinktas modelis arba dydis netiks, įsigytą prekę galėsite pakeisti arba grąžinti.

Prekių grąžinimas ir keitimas NEMOKAMAS


PREKIŲ KEITIMAS

Kokiais atvejais galiu pakeisti prekę?

Per kokį laikotarpį, praėjusį nuo pirkimo, galiu pakeisti prekę?

Kaip kreiptis ir įforminti keitimą, jeigu noriu prekę pakeisti būdu?

Kaip išsiųsti nusipirktą prekę?

Ar bus kompensuotos siuntimo išlaidos?

Ar nuolaida, kurią gavau pirkimo metu, liks galioti keičiant prekę?

Jeigu noriu iškeisti savo pirkinį į kitą prekę, kas kainuoja daugiau / mažiau?

Kokiais atvejais galiu pakeisti prekę?

Norime, kad pirkinys Jums teiktų džiaugsmą, todėl įsitikinus, kad, pavyzdžiui, netinka dydis arba, atidžiau apžiūrėjus prekę ir supratus, kad ji ne visai tokia, kokios norėjote, galima ją pakeisti (tai taikoma ir tiesiogiai pirktoms prekėms, ir toms, kurios įsigytos nuotoliniu būdu).

Prekės išvaizda turi būti išlaikyta tokia, kokia buvo: pirminė, originali – be naudojimo žymių (originalioje pakuotėje ir su etiketėmis).

Per kokį laikotarpį, praėjusį nuo pirkimo, galiu pakeisti prekę?

Galite pakeisti prekę į bet kurią kitą per 1 mėnesį nuo įsigijimo. 

Kaip kreiptis ir įforminti keitimą, jeigu noriu prekę pakeisti būdu?

  • Užpildykite formą dėl prekės grąžinimo/keitimo, kurią gavote kartu su preke.
  • Prekių keitimo formą rasite ČIA (galite ją išsispausdinti, taip pat užpildyti elektroniniu būdu ir išsiųsti adresu: [email protected]).
  • Jeigu neturite galimybės užpildyti šios formos, prašome laisva forma nurodyti prekės keitimo priežastį ir gaminio modelį, į kurį norėtumėte keisti grąžinamą prekę..
  • Primename, kad prekės išvaizda turi būti išlaikyta tokia, kokia buvo: pirminė, originali – be naudojimo žymių (originalioje pakuotėje ir su etiketėmis).
  • Prekę kartu su užpildyta forma atsiųskite mums.
  • Siuntą papildomai supakuokite taip, kad siuntimo metu nebūtų pažeista prekė ir originali pakuotė.
  • Prašome iš karto pateikti naują užsakymą mūsų parduotuvėje, komentaruose parašant, kad norite keisti prekę ir nurodant pirminio užsakymo numerį. Užsakytą prekę iš karto rezervuosime ir išsiųsime nurodytu adresu per 1-2 darbo dienas nuo grąžinamos prekės.

 Kaip išsiųsti nusipirktą prekę?

 

  • Jeigu užsakyta prekė buvo pristatyta į „Omniva“ paštomatą, galite ją atsiųsti mums, pasinaudoję specialiu grąžinimo kodu (nurodytu žinutėje, kurią „Omniva“ siuntė, pranešdama, kad siunta pristatyta). 
  • Jeigu pirkinys buvo pristatytas į „Smart Post“ paštomatą arba kurjerio, grąžinti jį taip pat galite galite naudodamiesi „Omniva“ paštomatu – tam skirtas „Omniva“ lipdukas, kuris buvo pridėtas prie siuntos):
    • prie prekės, kurią norite keisti, pridėkite užpildytą keitimo/grąžinimo formą;
    • ant gerai supakuotos siuntos su preke kruopščiai priklijuokite „Omniva“ lipduką
    • Naudokitės Jums tinkamoje vietoje esančiu „Omniva“ paštomatą, pasirinkite funkciją „Grąžinti siuntą“
    • Nuskenuokite brūkšninį kodą (taip pat galima rankiniu būdu įvesti siuntos numerį)
    • Įdėkite siuntą į spintelę, kuri atsidarys, uždarykite spintelės dureles ir patvirtinkite, kad norite išsiųsti, paspausdami mygtuką „Patvirtinti“
  • Siuntos gavėjas, jeigu siunčiama naudojantis „Omniva“ paslaugomis:
    • SIA Liberi
    • Rygos prekybos centro „Minskas“ paštomatas (Nīcgales g. 2, Ryga);
    • Telefono numeris: +37129406727
  • Jei siunčiate Latvijos paštu / EMS / kurjeriu:
    • SIA Liberi, Braslas iela 29A, Rīga, LV-1084

 

 Ar bus atlygintos su grąžinimu susijusios išlaidos?

 

  • Jeigu užsakyta prekė buvo pristatyta į „Omniva“ paštomatą, galite ją grąžinti mums nemokamai, pasinaudoję specialiu grąžinimo kodu (nurodytu žinutėje, kurią „Omniva“ siuntė, pranešdama, kad siunta pristatyta)
  • Jeigu pirkinys buvo pristatytas į „Smart Post“ paštomatą arba kurjerio, norimą grąžinti prekę taip pat galite išsiųsti nemokamai, naudodamiesi „Omniva“ paštomatu. Tam skirtas „Omniva“ lipdukas, kuris kartu su keitimo / grąžinimo formą buvo pridėtas prie Jums siunčiamos siuntos.
  • Jeigu norite išsiųsti prekę kitu būdu, turėsite apmokėti siuntimo išlaidas, pagal Jūsų pasirinkto paslaugų teikėjo įkainius.
  • Keičiant prekę, kitos prekės pristatymo išlaidų nebeatlyginame (nemokamo prekės pristatymo paslauga jau buvo suteikta, o keitimui nemokamo pristatymo galimybė netaikoma).

 Ar nuolaida, kurią gavau pirkimo metu, liks galioti keičiant prekę?

 

  • Klientui taikoma nuolaida: galioja ir keitimo atveju.
  • Akcijos, kuri jau pasibaigė, nuolaida: tokia pat nuolaida bus taikoma ir keitimo atveju, jeigu akcijos nuolaida buvo taikoma ir prekei, į kurią norite keisti.
  • Išpardavimo nuolaidos, kurios taikomos tik konkrečiai prekei / prekių grupei, kitoms prekėms / prekių grupėms netaikomos.

 Jeigu noriu iškeisti savo pirkinį į kitą prekę, kuri kainuoja daugiau / mažiau?

 

Keičiant į prekę, kuri kainuoja daugiau nei ta, kuri buvo įsigyta:

  • Atsiųsime sąskaitą skirtumo sumai, kurią sumokėsite interneto banke.
 Keičiant ankstesnę prekę į tokią prekę, kuri kainuoja daugiau nei ta, kuri buvo įsigyta, grąžinsime kainų skirtumą tokiu pat būdu, kokiu sumokėjote už pirmąjį pirkinį:
  • Jeigu pirkote ir mokėjimą atlikote le24.lt svetainėje, skirtumą grąžinsime į tą pačią banko sąskaitą, „PayPal“ ar kitą kortelę, kuria naudojantis sumokėjote už pirkinį. Skirtumą grąžinsime per 5 dienas nuo tada, kai gausime prekę, kurią norite pakeisti.
  • Jeigu už pirkinį sumokėjote atsiimant prekę „Omniva“ paštomate arba pristačius kurjeriui, grąžinimo formoje prašysime nurodyti banko sąskaitą, į kurią reikės pervesti pinigus.

 


PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Kokiais atvejais galiu grąžinti prekę?

Per kokį laikotarpį, praėjusį nuo pirkimo, galiu grąžinti prekę?

Kaip galiu grąžinti nusipirktą prekę?

Kaip išsiųsti prekę, kurią noriu grąžinti?

Ar bus kompensuotos siuntimo išlaidos?

Kaip atgausiu pinigus už grąžintą prekę?

Per kiek laiko atgausiu pinigus už grąžintą prekę?

 

Kokiais atvejais galiu grąžinti prekę?

 

Norime, kad kiekvienas pirkėjas pas mus rastų būtent tai, ko nori. Jeigu apžiūrėję įsigytą batų porą arba drabužį, suprasite, kad prekė ne visai tokia, kokios norėjote, galite ją mums grąžinti

Prekės išvaizda turi būti išlaikyta tokia, kokia buvo: pirminė, originali – be naudojimo žymių (originalioje pakuotėje ir su etiketėmis).

 

Per kokį laikotarpį, praėjusį nuo pirkimo, galiu grąžinti prekę?

Pirkinį galite grąžinti per 14 dienų nuo pirkimo (nuo gavimo datos).

 

Kaip galiu grąžinti nusipirktą prekę?

  • Užpildykite formą dėl prekės grąžinimo, kurią gavote kartu su savo pirkiniu.
  • Grąžinimo formą galite rasti ČIA  (galite ją išsispausdinti, taip pat užpildyti elektroniniu būdu ir išsiųsti adresu: [email protected]).
  • Primename, kad prekės išvaizda turi būti išlaikyta tokia, kokia buvo: pirminė, originali – be naudojimo žymių (originalioje pakuotėje ir su etiketėmis).
  • Prekę kartu su užpildyta forma siųskite mums.
  • Siuntą papildomai supakuokite taip, kad siuntimo metu nebūtų pažeista prekė ir originali pakuotė.

Kaip išsiųsti prekę, kurią noriu grąžinti?

 

  • Jeigu užsakyta prekė buvo pristatyta į „Omniva“ paštomatą, galite ją atsiųsti mums, pasinaudoję specialiu grąžinimo kodu (nurodytu žinutėje, kurią „Omniva“ siuntė, pranešdama, kad siunta pristatyta). 
  • Jeigu pirkinys buvo pristatytas į „Smart Post“ paštomatą arba kurjerio, grąžinti jį taip pat galite galite naudodamiesi „Omniva“ paštomatu – tam skirtas „Omniva“ lipdukas, kuris buvo pridėtas prie siuntos):
    • prie prekės, kurią norite keisti, pridėkite užpildytą keitimo/grąžinimo formą;
    • ant gerai supakuotos siuntos su preke kruopščiai priklijuokite „Omniva“ lipduką
    • Naudokitės Jums tinkamoje vietoje esančiu „Omniva“ paštomatą, pasirinkite funkciją „Grąžinti siuntą“
    • Nuskenuokite brūkšninį kodą (taip pat galima rankiniu būdu įvesti siuntos numerį)
    • Įdėkite siuntą į spintelę, kuri atsidarys, uždarykite spintelės dureles ir patvirtinkite, kad norite išsiųsti, paspausdami mygtuką „Patvirtinti“
  • Siuntos gavėjas, jeigu siunčiama naudojantis „Omniva“ paslaugomis:
    • SIA Liberi
    • Rygos prekybos centro „Minskas“ paštomatas (Nīcgales g. 2, Ryga);
    • Telefono numeris: +37129406727
  • Jei siunčiate Latvijos paštu / EMS / kurjeriu:
    • SIA Liberi, Braslas iela 29A, Rīga, LV-1084

 

Ar bus kompensuotos siuntimo išlaidos?

  • Jeigu užsakyta prekė buvo pristatyta į „Omniva“ paštomatą, galite ją grąžinti mums nemokamai, pasinaudoję specialiu grąžinimo kodu (nurodytu žinutėje, kurią „Omniva“ siuntė, pranešdama, kad siunta pristatyta)
  • Jeigu pirkinys buvo pristatytas į „Smart Post“ paštomatą arba kurjerio, norimą grąžinti prekę taip pat galite išsiųsti nemokamai, naudodamiesi „Omniva“ paštomatu. Tam skirtas „Omniva“ lipdukas, kuris kartu su keitimo / grąžinimo formą buvo pridėtas prie Jums siunčiamos siuntos.
  • Jeigu norite išsiųsti prekę kitu būdu, turėsite apmokėti siuntimo išlaidas, pagal Jūsų pasirinkto paslaugų teikėjo įkainius.
  • Keičiant prekę, kitos prekės pristatymo išlaidų nebeatlyginame (nemokamo prekės pristatymo paslauga jau buvo suteikta, o keitimui nemokamo pristatymo galimybė netaikoma).

Kaip atgausiu pinigus už grąžintą prekę?

Pinigus už pirkinį grąžinsime tokiu pat būdu, kokiu už jį sumokėjote:

  • Jeigu mokėjote internetinėje svetainėje le24.lt, pinigus už grąžintą prekę pervesime į tą pačią banko sąskaitą, „PayPal“ ar kitą kortelę, kuria naudojantis sumokėjote už pirkinį.
  • Jeigu už pirkinį sumokėjote atsiimant prekę „Omniva“ paštomate arba pristačius kurjeriui, grąžinimo formoje prašysime nurodyti banko sąskaitą, į kurią reikės pervesti pinigus už grąžintą prekę. 

Per kiek laiko atgausiu pinigus už grąžintą prekę?

  • Pinigus pervedame 5 darbo dienų laikotarpiu nuo tada, kai gavome grąžintą prekę.

 


 

Naudodami prekę pastebėjote, kad ji yra su broku arba gamybos broku?


  

Keitimas arba grąžinimas vartotojų teisių pagrindu

Remiantis 1999 m. kovo 18 d. Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 27 straipsniu, vartotojas turi teisę pareikšti pretenzijas dėl to, kad prekė neatitinka sutarties sąlygų, 2 metų laikotarpiu nuo prekės įsigijimo dienos.

Pretenzijos dėl prekės pateikimo laikotarpis – 2 metai: jeigu per šį laikotarpį pirkėjas nustatys, kad avalynė yra su trūkumu, už kurį atsakingas gamintojas, ieškosime galimybės jį pašalinti.

TRIALINE web solutions